Monday, May 30, 2011

Love Story

Adela EDU



Vernisaj: 8 iunie 2011, ora 18:00

“Am observat in trecerea  mea  prin medii familiare, lucruri socante; prin medii necunoscute , lucruri “ale mele”. Am simtit nevoia  sa le asimilez in ceea ce fac, in lucrarile mele, concret, folosindu-le ca suporturi , lipindu-le pe suporturi, desenandu-le sau notandu-le sub forma de cuvinte.

Love story pentru ca mi-am dat seama ca in experientele mele (creative) iubirea e intotdeauna  determinanta, fie prin prezenta fie prin absenta.

Love story pentru ca aceste imagini sunt reflectari ale unor trairi afective marcante pentru mine, ele sunt  cadre mai mult sau mai putin  reusite din filmul meu interior, singura sansa de exorcizare a emotiilor reprimate, singurul mod in care am stiut sa le aduc un omagiu.”

Expozitia va fi deschisa in perioada 8 -17 iunie 2011 si va fi inclusa in circuitul expozitional al evenimentului Noaptea Galeriilor din data de 10 iunie.

No comments: